Per abuis driemaal contributie afgeschreven?

Door een fout is bij enkele leden (stuk of 200) onterecht 1, 2 of 3x lidmaatschapsgeld geïncasseerd. De fout ligt bij B&T, onze beheerder van de website. We kwamen hier gisteren achter en konden het niet meer herstellen. Mollie is ons betalingssysteem en zij houden alle geïncasseerde bedragen 14 dagen vast. Op 9 december wordt dit beschikbaar en zal het direct worden teruggestort naar de leden. Enkele werkdagen later hebben ze het weer terug.
Heel vervelend dat dit gebeurd is. We nemen er komend weekend (of uiterlijk maandag) ook een stukje over op in de Nieuwsbrief.

Met vriendelijke groet,

Webmaster Eddy Erkelens van het Lerarencollectief

15 antwoorden
  1. Polst
    Polst zegt:

    Goedenavond

    In de brief stond dat het 11 december zou worden terug gestort. Ik heb het net gecontroleerd. Klopt het dat dit nog niet gelukt is?

    Beantwoorden
  2. IngeGerritsen
    IngeGerritsen zegt:

    Is er al zicht op wanneer het terug gestort wordt? In de mail stond 11 december als verwachte datum. Ik heb nog niks ontvangen. 3x afgeschreven dus gaat om best een redelijk bedrag.
    Hoor graag wanneer ik het kan verwachten.
    Groet Inge

    Beantwoorden
  3. Renske
    Renske zegt:

    Hallo,
    Wat vervelend. Ook voor jullie. Ik zag het inderdaad ook. Eerst was het twee keer, daarvan heb ik er 1 laten storneren. Ik dacht namelijk dat ik moest betalen en die ene te veel…. heb ik teruggestort. Maar daarna is het dus nog een keer gedaan. En ik augustus had ik ook al betaald zag ik net.
    Ik wacht gewoon 9-12 wel even af en jullie telefoontje (omdat ik een gedeelte dus gestorneerd heb). Bedankt voor de update.

    Beantwoorden
  4. Molenkamp
    Molenkamp zegt:

    Bij mij ook inderdaad…. 3x ?
    Ik twijfel even of ik het zelf moet laten terugboeken of wachten tot het hersteld wordt…
    Wat is jullie advies?
    Groet!

    Beantwoorden
  5. Doortje
    Doortje zegt:

    Hallo,
    Dit is bij mij ook gebeurd. Is het beter om zelf de incasso terug te vorderen of liever wachten totdat het door jullie terug geboekt wordt?
    Met vriendelijke groet Doortje

    Beantwoorden
    • Bart
      Bart zegt:

      Hallo Doortje,
      Wij zorgen ervoor dat je onterecht betaalde bedrag z.s.m. teruggestort wordt.
      Excuses voor het ongemak!

      Groet,
      Bart Staijen (penningmeester Lerarencollectief)

  6. Wim van de Hulst
    Wim van de Hulst zegt:

    Zelf binnen die 14 dagen aan je bank de opdracht geven de foutieve [extra] incasso’s terug te storten is ook een optie. Dat duurt “enkele dagen”.

    Beantwoorden
    • Bart Staijen (penningmeester)
      Bart Staijen (penningmeester) zegt:

      Hallo Agnes,
      Zoals hierboven beschreven kwamen we hier gisteren achter en konden we het niet meer herstellen. Al je onterecht betaalde geld storten we zsm terug. Excuses voor het ongemak!

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.